HTML

Helyesbítek

2010.06.22. 13:36 kativole

A minap a barátnőmmel beszélgettünk (végre!:-), és én mondtam neki valamit, amit így utólag átgondolva, már másként látok.

A görények és az életemben játszott szerepük került szóba, igazából csak úgy mellékesen. Végül azzal zártuk le a témát, hogy Ők valószínűleg pótlékok az életemben. Gondolkoztam rajta, és minél többet, annál inkább elszégyelltem magam. Rájöttem, hogy ez így egyáltalán nem igaz. Cseppet sem pótlékok! Kifogyhatatlan forrású szeretetgombócok – igen, és én legalább annyit visszaadok nekik, mint amennyit kapok tőlük. Rendkívül fontos szerepet játszanak az életemben - hallgatok is emiatt.
Szóval vissza az egész. :D És bár abban biztos vagyok, hogy ilyet csak az mondhat, akinek nincsenek saját gyerekei, mégis állítom, hogy úgy szeretem a két francost, mintha a szívemről szakadt kölykeim lennének.

2 komment

Címkék: gyerek állat szeretet görény

A bejegyzés trackback címe:

https://kativole.blog.hu/api/trackback/id/tr462100858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emene 2010.06.22. 15:39:25

Az egyik nem zárja ki a másikat... :D Na jó, inkább ne magyarázkodj! És kénytelen voltam felemelni a telefont ilyen lelki terror mellett!!! :D

kativole 2010.06.23. 09:21:45

@Emene: Lelki terror? Nem is értem, mit akarsz ezzel mondani! :D
süti beállítások módosítása