HTML

Mangó lába

2010.11.02. 16:03 kativole

Kis güzüm rejtélyes ügye sem oldódott még meg. Voltunk az Egyetemen Pazár doktornál, akit nagyon sokan ajánlottak, köztük az a valaki is, akinek a véleményére görény egészségügyi kérdésekben nagyon adok.

A doktor úr átvizsgálta tüzetesen, megnyomkodta a pociját, röntgenképet csinált, vércukorszintet mért – eredménytelenül. Az első kérdése az volt, hogy milyen idős a göri. A második, hogy mit eszik. Gondolom ezzel a kalciumhiányt akarta kizárni, mert onnantól kezdve, hogy a válasz „csontos hús” volt, nem firtatta tovább. A doktor aranyos volt, elmagyarázta, hogy vagy a pocijában van valami fájás, amitől előjön ez a rendellenes járás vagy pedig a gerincével, esetleg az izületeivel lesz gond.

A vizsgálat nem indult könnyűszerrel, mivel Mangó nem egy kezes bárány, de aztán pasztát nyomtak az orra alá és már nem is tudta világát. :D A pociban nem volt semmi érzékeny, jöhetett a röntgen. Ehhez persze altatni kellett, méghozzá gázzal. Állítólag ez sokkal jobb módszer, mint az injekció. Én ezt el is hittem, de azért félholt voltam az aggodalomtól. Sikerült is egy kisebb hisztit levernem, ugyanis kiderült, hogy az altatás alatt én nem lehetek ott vele. Hát egy pillanatra megállt a szívem. Mangó senki mást nem szeret, nem visel el és én nem leszek mellette, mikor felébred… hát szerintem tökéletesen érthető volt. Szegény doki nem értette és próbált megnyugtatni, hogy aznap már 4 görényt altatott, nem lesz gond. Én persze rögtön mondtam neki, hogy „De Mangó különleges!”, erre Grófuram kivezetett.
Fél órát tördeltem a csontjaimat és toporogtam, mire megint a kezemben volt a gyerek. Megmutatták a röntgent, a világon semmi elváltozás nem volt látható, nem derült ki igazából semmi. Megbeszéltük, hogy kap egy gyulladáscsökkentő szuszpenziót, amit egy hétig kell szednie. Ha még egyszer jelentkezik a tünet, akkor telefonáljak és megbeszélünk egy időpontot, amikor csinálnak egy komplett vérképet. Beszedte a gyógyszert a kis hisztipók, természetesen óriási patáliát csapott belőle.
Egyelőre ennyi. Hála Istennek, azóta nem produkált tüneteket.
 
Pazár doktort pedig ajánlom mindenkinek. Fiatal orvos létére végtelenül türelmes, korrekt, nagy tudású és szépségű ember. Rögtön eszembe jutott róla a gyerekkori fogadalmam, miszerint vagy szakácshoz megyek feleségül, aki vegetáriánus vagy pedig állatorvoshoz. De aztán az is eszembe jutott, hogy egyrészt Grófuram vega is és még főzni is tud, másrészt szerencsétlen dokit nem miért büntetném ezzel, hiszen pont segített rajtam. XD

Szólj hozzá!

Címkék: betegség görény vizsgálat állatorvos grófuram

A bejegyzés trackback címe:

https://kativole.blog.hu/api/trackback/id/tr232416363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása